مقالات

شیشه آلات siamx چک

شیشه آلات siamx چک

کمپانی کاوالیر قدمتی در حدود ۲۰۰ سال دارد و اولین بار در سال ۱۸۳۷ در شهر Sázava جمهوری چک شروع به کارد کرد. دو دهه بعد شیشه ‌ساز فرانتیشک کاوالیر موسس این شرکت درگذشت و مدیریت شرکت به عهده پسرانش جوزف و ادوارد است. دو سال بعد این شرکت شیشه‌ های خود را در نمایشگاه بین‌المللی پاریس ارائه کرد و جایزه شایستگی دریافت کرد.

سال ۱۸۶۱ شیشه های آزمایشگاهی تولید شده توسط شیشه کمپانی کاوالیر در نمایشگاه جهانی لندن مدال طلا دریافت کرد. در سالیان بعد کمپانی کاوالیر ، کارخانه های František ، Josef ، Vladimír را به مجموعه کارخانه های خود اضافه کرد. در سال ۱۹۵۲ کاوالیر  شیشه های بوروسیلیکات با گرید 4.8 را با نام تجاری SIAL را تولید و به بازار عرضه کرد.

شش سال بعد در سال ۱۹۵۸ ، دکتر ولف شیشه های بوروسیلیکات آزمایشگاهی را با نام تجاری SIMAX را توسعه داد که کاملاً با شیشه جهانی گرید 3.3 سازگار بودند. در سالیان بعد کمپانی کاوالیر روز به روز پیشرفت کرد و شرکت مختلف شیشه سازی در سرتاسر اروپا را به محموعه شرکت های خود اضافه کرد.

امروزه شیشه الات زیماکس چک جزو بهترین و معروف ترین شیشه آلات آزمایشگاهی در دنیا به حساب می آیند. تجارت چند ده میلیارد دلاری سالانه این شرکت بیانگر این واقعیت است که شیشه آلات Simax چک در چه درجه و رتبه قرار دارند در بین شیشه آلات دنیا قرار دارند.

شرکت سام تجهیز گستر پایتخت به عنوان نماینده رسمی فروش محصولات کمپانی زیماکس در ایران کلیه شیشه الات ازمایشگاهی این شرکت را تامیین می کند.