مقالات

شیشه آلات ایسکو Eisco آمریکا

شیشه آلات ایسکو Eisco آمریکا

شیشه آلات ایسکو Eisco آمریکا

 

کمپانی Eisco Scientific بیش از 50 سال پیش به عنوان یک شرکت تولیدی کوچک و خانوادگی شروع به کار کرد که به بازار آموزش علم خدمت می کرد. از آن زمان به بعد، ما به یک شرکت چند ملیتی تبدیل شده ایم که دفتر مرکزی آن در ایالات متحده واقع شده است و به صدها توزیع کننده در بیش از 100 کشور در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. ماموریت ما ساده است.

مورد اعتماد مربیان، محققان و دانشمندان در سراسر جهان برای طراحی، تولید و ارائه محصولاتی که امکان یادگیری و توسعه دانش علمی را فراهم می کند.

محصولات

 

کمپانی ایسکو بیش از 6500 محصول منحصر به فرد را برای بازارهای آموزش علم و تحقیقات علمی تولید می کند. شیشه آلات ایسکو Eisco آمریکا عبارتند از :

  • فیزیک – چه در حال مطالعه نیروها و حرکت باشید و چه معادله موج شرودینگر، ما تجهیزات و آزمایشاتی را داریم که برای مطالعه آن موضوعات و همه چیز در بین آن ها نیاز دارید. کسب و کار ما با فیزیک شروع شد و این محصولات امروز یک خط تولید قوی باقی مانده اند.
  • لوازم شیمی و آزمایشگاه – برای مطالعه شیمی نیاز به لوازم و تجهیزات زیادی است. گفته شده است که اگر یک کلاس شیمی را وارونه کنید، هر چیزی که شیمیایی نباشد، محصولی است که ما تولید می کنیم. این شامل لیوان، مشعل، انبر و هر چیزی که از شیشه، پلاستیک، فلز، سرامیک یا چوب پنبه ساخته شده است.
  • زیست شناسی – ما هر چیزی را که یک کلاس درس زیست شناسی نیاز دارد به جز نمونه ها ارائه می دهیم. خط تولید ما از صدها مدل آناتومیک، تجهیزات تشریح، میکروسکوپ و اسلاید را شامل می شود.
  • ظروف شیشه ای – ما هر تکه ظروف شیشه ای را که می توانید در آزمایشگاه پیدا کنید تولید می کنیم. ظروف شیشه ای ما مطابق با استانداردهای بین المللی مختلف از جمله ISO و ASTM هستند و از شیشه بوروسیلیکات 3.3 ساخته شده اند.